CHCETE REKLAMOVAŤ DOVOLENKU?

Ak sa Vaša vysnívaná dovolenka zmenila na nočnú moru a miesto dní oddychu

a zábavy ste zažili rozčarovanie a sklamanie, akVám cestovná kancelária pokazila dovolenku na ktorú ste šetrili celý rok, veľmi ste sa na ňu tešili ale domov ste

sa vrátili sklamaní a stále sa cítite dobehnutí…

… lebo namiesto All inclusive bola len polpenzia, miesto výhľadu na more iba pohľad na rušnú ulicu, miesto klimatizácie v izbe iba starý hučiaci ventilátor, miesto pokojnej noci diskotéka v bare rovno pod vašou hotelovou izbou, miesto hotela tesne pri pláži každodenná kilometrová turistika k moru, nevyhovovala Vám strava, vymenili ubytovanie za horšie, zlyhávala doprava, služby, meškalo lietadlo alebo autobus?

Ak chcete svoju dovolenku REKLAMOVAŤ, môžeme Vám účinne pomôcť.

Občianske združenie Spotrebiteľské Právne Centrum poskytuje svojim členom

bezplatnú právnu pomoc a poradenstvo. Naši právnici sú pripravení prebrať všetky

právne a administratívne úkony a môžu Vás právne zastupovať v celom

reklamačnom procese aj v prípade súdneho konania.

Svojim členom poskytujeme aj ďalšie právne a poradenské služby. Členom združenia sa môže stať každý občan SR nad 18 rokov. Výška ročného členského poplatku je 50 eur, čo je menej ako 1 euro týždenne.Okrem členského nie sú účtované už žiadne ďalšie poplatky.

Ak ste presvedčený, že ste od cestovnej kancelárie nedostali to, za čo ste zaplatili – NEVÁHAJTE. Čím skôr reklamáciu podáte, tým väčšia je šanca na jej rýchle a úspešné vyriešenie.

Spotrebiteľské Právne Centrum je pripravené Vám pomôcť.

Informáciu ako sa stať členom SPOTREBITEĽSKÉHO PRÁVNEHO CENTRA nájdete tu.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *